torsdag 28. april 2011

Kristiansand Akvarieklubb

I går var eg på mitt aller første møte i ein akvarieklubb. Kristiansand Akvarieklubb inviterte te klubbmøte med fåredrag. Det handla i går om oppstart av akvarie. Ka som e viktig å tenka på (spesielt for nybegynnere). Det mesta de sa var tin eg har lest meg te på internett, men det var godt å få friska litt opp igjen.

Det var ikkje så månge folk der (ca 10 stk), men det passa meg egentlig veldig greit. På det mesta har de i seinere tid vært 30-40, men det e visst veldig avhengig av vær.

Eg må si at det var godt å møta andre folk som e interressert i akvariefisk og fiskehold. Eg har derfor bestemt meg for å melda meg inn i klubben og prøva å bli med videre med klubbmøter og auksjoner.

Det vil kosta meg 250,- å bli medlem, men då får eg 10% rabatt i dyrebutikkene eg har lokalt så det kan eg “tjena inn igjen”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar